
Het verhaal van Bas
Ik ben al zo’n 29 jaar fietsenmaker. Een vak wat ik met veel passie uitvoer. In de fietsenmakerij zie ik veel waste. Onderdelen, soms nog nieuw, worden weggegooid omdat nieuwe onderdelen goedkoper is dan repareren.
Een fiets is eigenlijk een heel groen product. En dat moet het ook blijven. Maar wordt op deze manier een grote bijdrage aan de wegwerpmaatschappij.
Als het enigszins kan repareer ik het liever dan dat ik het vervang.
Een mooi voorbeeld is het ombouwen van je eigen (bak)fiets naar een betrouwbare ebike waar je weer jaren plezier van hebt! Zo geef je je huidige fiets een nieuwe impuls i.p.v. het kopen van een nieuwe. Voordeliger en duurzaam!
Daarmee probeer ik me te onderscheiden. Op een groene duurzame manier.
En niet omdat het hip is of goed staat als onderneming, maar omdat ik zelf denk en vind dat het anders moet. Vanuit die gedachte is BAKS ook ontstaan.
Jaar ervaring
Banden gerepareerd
Tevreden klanten








